Prekių pristatymas Zooveta.lt

  • Prekės yra pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.
  • Prekės Pirkėjui gali būti pristatomos vienu iš būdu:  

1. Per Lp Express kurjerį .

2. Į Lp Express savitarnos siuntų terminalą.

3. Per Venipak kurjerį.

Ė. Į Venipak savitarnos siuntų terminalą.

  • Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 29 eurai, Lietuvos Respublikos teritorijoje yra pristatomi nemokamai.  
  • Prekių pristatymo kainos nurodytos Elektroninėje parduotuvėje gali keistis. 
  • Pasirinkus siuntos pristatymą per kurjerį, Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią pristatymo vietą. Prekes priima Prekės užsakymą pateikęs asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Pasirinkus siuntos pristatymą į savitarnos siuntų terminalą Pardavėjas neprisiima atsakomybės už Prekes atsiimtas kito asmens, kuriam Pirkėjas perdavė užsakymo atsiėmimo kodus. Pirkėjas, atskleisdamas saugyklos durelių kodą arba kitus duomenis, susijusius su užsakymu, kitam asmeniui, prisiima atsakomybę ir neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Prekės Lietuvos Respublikoje įprastai pristatomos per 1-4 dienas nuo apmokėjimo už Prekes gavimo. 
  • Pardavėjas negali visais atvejais garantuoti, kad užsakytos prekės klientą pasieks per nurodytą terminą. Pristatymo terminas gali pailgėti dėl -padidėjusio siuntų kiekio šventiniu periodu, ar vežėjo logistikos klaidos, siuntos pristatymas gali vėluoti. Išimtiniais atvejais įskaitant, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų Prekių, dėl pristatymo paslaugas teikiančių subjektų veiksmų, Prekių pristatymas gali vėluoti. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsiant informuoja Pirkėją ir nurodo terminą, per kurį Prekė bus pristatyta. Bet kuriuo atveju, kai Pirkėjas yra vartotojas, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti jam Prekę ne vėliau kaip per 30 dienų nuo Sutarties sudarymo dienos.
  • Jeigu Prekės pristatymas yra neįmanomas ne dėl Pardavėjo kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas Prekę nurodė neteisingą adresą, Pirkėjas neatsiima prekių su kurjeriu suderintu laiku arba neatsiima Prekės iš savitarnos siuntų terminalo per nustatytą terminą ar kt.), Prekės pakartotinai nėra siunčiamos, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas pageidauja papildomo siuntimo, už kurį gali būti taikomas papildomas mokestis. Jeigu Pirkėjas nepateikia minėto pageidavimo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį ir grąžinti Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus, prieš tai atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, ir Prekių pristatymo išlaidas.
  • Pirkėjas, priimdamas įsigytas Prekes, kartu su kurjeriu turi patikrinti siuntos būklę. Nustačius, kad siuntos pakuotė yra pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su kurjeriu turi užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus ir nedelsiant apie juos informuoti Pardavėją elektroninio pašto adresu: info@zooveta.lt
  •  Pirkėjui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerio pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje. Tokiu atveju, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl Prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.
  •  Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie nustatytus akivaizdžius Prekių kokybės (Prekės pakuotės pažeidimai, kiekio, asortimento, komplektacijos neatitikimai ir pan.) trūkumus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 dienas nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos. Praėjus nustatytam terminui, Pirkėjas neturi teisės pateikti Pardavėjui pretenzijų dėl akivaizdžių perduotų Prekių trūkumų.  
  • Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus.  
Pirkinių krepšelis
Scroll to Top