Prekių grąžinimas

  • Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el.paštu info@zooveta.lt arba
    telefonu +37064442408
  • Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį) ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį.
  • Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
  • Grąžinimo atveju siuntimo išlaidos yra padengiamos pirkėjo sąskaitą, išskyrus tuos atvejus, kai gauta ne ta ir / ar nekokybiška prekė.
  • Apie grąžinamą prekę rekomenduojama Pirkėjui informuoti Pardavėją el. paštu arba telefonu.
  • Visos prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.
  • Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
    Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    2. Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista etiketė, nenuplėšta apsauginė plėvelė ir kt.) (Išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
    4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Jei tokių prekių Pardavėjas neturi, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma už prekę bei jos pristatymą.
  • Pinigai už grąžinamas prekes Pirkėjui pervedami į pirkimo metu nurodytą sąskaitą per 2 (dvi) darbo dienas skaičiuojant nuo grąžinamos Prekės gavimo datos.
  • Jeigu prekė neatitiko Pirkėjo lūkesčių, ją galima grąžinti per 14 d. nuo pirkimo kvite nurodytos datos. 
  • Individualaus dizaino pakuotės ( prekės ) pagamintos pagal pirkėjo užsakymą yra negrąžinamos, nebent prekės yra pažeistos ar neatitinka tarp pirkėjo ir pardavėjo sutartų reikalavimų.
  • Gražinant prekes būtina laikytis šių taisyklių :
    • Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nepanaudota ir nesugadinta.
    • Prekė neturi būti praradusi prekinės išvaizdos.
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kaip ir buvo Pirkėjo gauta.
    • Grąžinant prekę būtina pateikti dokumentą įrodantį jos įsigijimą.
    • Prekės grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą.

DĖMESIO:

  • Kokybiškos maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos!
    · Dėl veterinarinių ir higienos priežasčių narvai keičiami ir grąžinami tik tuomet, kai Pirkėjas pateikia pažymą apie narvo dezinfekciją.
    · Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
    Zooveta.lt nepatenkina pareikštos pretenzijos, jei prekių trūkumą sąlygojo:
    · Natūralus nusidėvėjimas;
    · Netinkamas naudojimas arba priežiūra;
    · Trūkumai, apie kuriuos Klientui buvo pranešta prieš perkant prekę;
    · Išoriniai veiksniai. Išoriniais veiksniais yra laikomi trūkumai, atsiradę dėl drėgmės, skysčių, mechaninių pažeidimų ir kitų išorinių faktorių;
    · Prekė neveikia dėl Pirkėjo kaltės, dėl netinkamo naudojimo, dėl naudojimo instrukcijos nesilaikymo arba defektai atsirado dėl prekės aplaidaus saugojimo arba aplaidžios priežiūros.
Pirkinių krepšelis
Scroll to Top